7/2/2025
Kære beboere,
For at dæmme op for de fejl der måtte være på jeres varmesystem, vil der nu blive en fuldstændig gennemgang af jeres varmesystemer:
Gennemgang vil finde sted:
Mandag den 17. og tirsdag den 18. februar 2025 mellem kl. 08.00 og 16.00
Arbejdet begynder i Klintevænget mandag morgen omkring klokken 8 – der kan nås ca. 2 boliger i timen.
Det er desværre ikke muligt at definere tiderne nærmere, da omfanget er ukendt.
Vi forventer at boliger på Klintevænget betjenes hele mandagen og lidt af tirsdag, hvor der så fortsættes til Skousbobrynet.
Det er en af vores folk samt leverandører, der foretager gennemgangen.
Vær opmærksom på, at der er tale om gennemgang for fejlsøgning med henblik på udbedring og for at kunne stille entreprenøren til ansvar.
Har du/I ikke mulighed for at være hjemme, kan nøgle lægges i vores ny-opsatte service-postkasse bag på skabet til farligt affald ved ressourcegård.
Nøgle returneres til egen postkasse efter besøg. Bemærk nøgle/nøgle i kuvert bedes mærket med adresse.
Har I spørgsmål, er I som altid velkommen til at kontakte os på vores mail kontakt@mnvbolig.dk eller på telefon 76 44 48 00 i vores daglige telefontid mandag-torsdag 8.30 – 14.00, eller fredag 8.30 – 12.00.
Med venlig hilsen
MNV Bolig